El privilegi d'escoltar

Un any més, un cop més he tingut la oportunitat, el privilegi, d'escoltar, compartir i aprendre amb Michel Odent, obstetra francès, un gran defensor del part respectat, un gran científic que aporta estudis i evidències científiques envers a que les dones puguin parir com i on vulguin, que els nadons arribin amb les menys intervencions possibles.



escoltar parlar de la oxitocina, del deixar fer, dels mamífers, de la família, de l'acompanyament i de les doules a Michel és tot un plaer i una font inesgotable de saviesa, coneixement i experiència. Ja fa més de tres anys que fem aquesta trobada i en cada una d'elles, sempre, tenim alguna cosa a aprendre, alguna cosa a recordar.

Gràcies per les hores, els somriures, la saviesa i l'humor!!






Un año más, una vez más he tenido la oportunidad, el privilegio, de escuchar, compartir y aprender con Michel Odent, obstetra francés, un gran defensor del parto respetado, un gran científico que aporta estudios y evidencias científicas hacia la elección, que las mujeres puedan parir como y donde quieran, que los bebés lleguen con las menos intervenciones posibles.



escuchar hablar de oxitocina, del dejar hacer, de los mamíferos, de la familia, del acompañamiento y de las doulas a Michel es todo un placer y una fuente inagotable de sabiduría, conocimiento y experiencia. 

Ya hace más de tres años que hacemos este encuentro y en cada una de ellas, siempre, tenemos algo a aprender, algo a recordar.

Gracias por las horas, las sonrisas, la sabiduría y el humor!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario