Festa de Cumple!!!!!




I a mi m'agrada molt celebrar, ajuntar gent, xerrar, compartir, estar i organitzar, m'agrada el "sarao" diuen que això ho tinc de part de mare i de pare, que era inevitable que així fos!! 

I si, m'agrada, molt, fer festa i xerinola, trobar excuses, motius, dies, moments per ajuntar gent que m'estimo, gent que m'acompanya, que aprecio, que acompanyo, tota aquesta gent que forma part de Gurumaji, del seu i el meu cor, gent bonica, gent diferent, famílies precioses i especials. 





Així que us espero a tots i totes el diumenge vinent a Can Gambús, a Sabadell, a partir de les 11.00 a gaudir i passar-ho bé!! Acompanyareu a Gurumaji en aquesta festa i celebració, oi??










Y a mí me gusta mucho celebrar, juntar gente, charlar, compartir, estar y organizar, me gusta el "sarao" dicen que me viene de parte de madre y de padre, que era inevitable que así fuera!! 

Y si, me gusta, mucho, hacer fiesta y juerga, encontrar excusas, motivos, días, momentos para juntar gente a la que quiero, gente que me acompaña, que aprecio, que acompaño, toda esta gente que forma parte de Gurumaji, de su y mi corazón, gente bonita, gente diferente, familias preciosas y especiales. 




Así que os espero a todos y todas el el próximo domingo en Can Gambús, en Sabadell, a partir de las 11.00 a disfrutar y pasarlo bien!! Acompañaréis a Gurumaji en esta fiesta y celebración, verdad??













No hay comentarios:

Publicar un comentario