I el temps, de sobte, s'atura

I de sobte, el meu món, s'ha aturat, m'ha fet parar sense pensar, m'ha ferit, m'ha fet mal. I, de sobte, he d'acomiadar la meva àvia, he de dir adéu a ella, a nosaltres, al meu llinatge matern, ja no tinc on mirar...

M'aturo i penso en tot el que m'ha donat, des de ben petita, tot el que m'ha ensenyat i tot el que tinc d'ella, és molt més que la seva partida, és molt més que la seva pèrdua.

La meva àvia era una persona que sempre reia, que sempre estava contenta, tot li estava bé, era una dona que sabia gaudir de les petites coses, dels moments dolents, era una dona digna d'admirar. La meva àvia em va ensenyar que un no ha d'aturar-se, ha de continuar, que de totes les coses que ens passen, siguin les que siguin, hem de treure i aprendre alguna cosa, que de tota experiència viscuda i un aprenentatge adquirit, que de tot allò que experimentem ens quedem amb alguna cosa.


I avui, tal com ella m'ha ensenyat, visc aquesta pèrdua des del cor, estranyant-la, estimant-la, abraçant-la i també respectant-me, estimant-me, abraçant-me

Iaia t'estimo molt, molt, i t'enyoro molt, molt. Ara el forat és, si es pot, més gran!!








Y de repente, mi mundo, se ha parado, me ha hecho parar sin pensar, me ha herido, me ha hecho daño. Y, de repente, tengo que despedir a mi abuela, tengo que decirle adiós a ella, a nosotras, a mi linaje materno, ya no tengo donde mirar...

Me paro y pienso en todo el que me ha dado, desde muy pequeña, todo el que me ha enseñado y todo lo que tengo de ella, es mucho más que su partida, es mucho más que su pérdida.

Mi abuela era una persona que siempre reía, siempre estaba contenta, todo le estaba bien, era una mujer que sabía disfrutar de las pequeñas cosas, de los momentos malos, era una mujer digna de admirar. Mi abuela me enseñó que uno no tiene que pararse, tiene que continuar, que de todas las cosas que nos pasan, sean las que sean, tenemos que sacar y aprender algo, que de toda experiencia vivida hay un aprendizaje adquirido, que de todo aquello que experimentamos nos quedamos con algo.

Y hoy, tal como ella me ha enseñado, vivo esta pérdida desde el corazón, extrañándola, amándola, abrazándola y también respetándome, amándome, abrazándome

Yaya te amo mucho, mucho, y te extraño mucho, mucho. Ahora el agujero es, si puede, más grande!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario