Quin Maig ens espera!!

Sempre he cregut que les coses han de fer-se pas a pas, troçet a troçet, sense preses i sense perdre les ganes, la il·lusió i l'amor amb que es fan les coses, amb paciència, dedicació i molta energia. Hi si fem així les coses, si sembrem així les llavors, sé que recollirem bones collites, ben regades, acompanyades i sostingudes.

Aquest mes d'abril ha fet 1 any de la primera trobada a la Biblioteca Vapor Badia, a Sabadell, recordo els nervis, la emoció i les ganes que tenia de començar i alhora la por de saber estar, la por a que no vingués gent, que no repetís, i uauuuu!! està essent una de les experiències amb més entusiasme, amor i participants!! hem arribat a ser més de 20 famílies compartint un divendres al matí!! Amb ganes i il·lusió celebrarem aquest primer any amb una "festa" on comptarem amb una xerrada a càrrec de la Mireia Valls sobre el sòl pelvià, una estona de compartir i alguna que altre sorpresa, us esperem el dimarts 07/05 a partir de les 17.30 a la sala d'actes i, evidentment, tots els nens i nenes, nadons també!!, poden assistir, és una activitat en família!!






Siempre he creído que las cosas tienen que hacerse paso a paso, pedacito a pedacito, sin prisas y sin perder las ganas, la ilusión y el amor con que se hacen las cosas, con paciencia, dedicación y mucha energía. si hacemos así las cosas, si las sembramos así, sé que recogeremos buenas cosechas, muy regadas, acompañadas y sostenidas.


Este mes de abril ha hecho 1 año del primer encuentro en la Biblioteca Vapor Badia, en Sabadell, recuerdo los nervios, la emoción y las ganas que tenía de empezar y a la vez el miedo de saber estar, el miedo a.... y uauuuu!! está siendo una de las experiencias con más entusiasmo, amor y participantes!! hemos llegado a ser más de 20 familias compartiendo un viernes por la mañana!! Con ganas e ilusión celebraremos este primer año con una "fiesta" donde contaremos con una charla a cargo de Mireia Valls sobre el suelo pélvico, un rato de compartir y alguna que otro sorpresa, os esperamos el martes 07/05 a partir de las 17.30 en la sala de actos y, evidentemente, todos los niños y niñas, bebés también!!, pueden asistir, es una actividad en familia!!


+info aida@gurumaji.com


No hay comentarios:

Publicar un comentario