Arriba un nou any

Amb l'arribada d'un nou any moltes vegades ens agrada mirar enrere i fer valoració de l'any que ens acaba de deixar, o millor, que ens acaba d'acompanyar. Si hagués de fer-la sobre el me 2011 ha estat un any amb moltíssimes satisfaccions, i molt, molt dur!! he aprés moltíssim i he compartit encara més. Ha estat un any on he començat, de nou, un camí dins el meu gran camí, un any on he pres la decisió de escoltar-me, de respectar-me i de donar-me la oportunitat de fer i sentir, d'acompanyar i deixar-me acompanyar.

Ha estat fàcil, segurament, per la sort d'estar envoltada de gent meravellosa i d'haver anat trobant més famílies, mares, fills i filles, professionals, persones també meravelloses que m'han ensenyat i acompanyat. També un any on he trobat molt a faltar els que ja no hi són, les persones que estimava, que estimo, però que ja no m'acompanyen de la mateixa manera, no amb la seva presència.

I aquest 2012, doncs ja ha arribat!!! és un any de retrobament, de reconciliació, un any de llum!! No mirem tant enrere, sino aprenguem de les oportunitats que ens dóna una época com la que vivim. Serà época complicada, segur, però també època per a pensar, sentir, viure, disfrutar de la bellesa, de la simple vida!! que és tant i la valorem tan poc...

Us desitjo a tots i a totes que tingueu els somnis més guapíssims que es poguin tenir, espereu només a que sigui de nit obriu la finestra i mireu el cel, i trieu la estrella que us agradi més....
http://www.youtube.com/watch?v=xvnPvFAzeAI

Aprofito per donar les gràcies a tothom que m'acompanya, que m'anima, que m'escolta, que em riu, que em plora, en definitiva, que m'estima, però en refinitiva que em deixa que l'estimi, a la meva, a la seva, manera!!

FELIÇ ANY NOU!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario