Deixe'm d'etiquetar

Avui ha arribat a les meves mans un vídeo fantàstic, on la meva innata reacció ha estat aplaudir en el moment del "kid" (ja ho entendreu!) aquí us el deixo http://www.youtube.com/watch?v=yDhV4a4hPiE

Quina mania tenim els adults en etiquetar els nostres fills, els fills dels altres, als nens i nenes en general. Sí un nen és "dolent" si una nena és "figueta" si uns nens són "dolents", etc. etc. La llibertat comença en ser un mateix i deixar ser els altres també, no podem demanar el respecte si nosaltres no el donem. Si ens diuen que som meravelloses ens ho creurem, si ens qüestionen, també! No oblideu que sou les millors mares dels vostres fills, les que ells i elles han escollit. Les millors germanes, filles, els millors pares, germans, fills! No etiquetem els nostres fills, no etiquetem als nens, deixe'm-los que siguin i disfrutin, que sentin, que aprenguin, que s'equivoquin, que comencin, que caiguin per aixercar-se després, i mentre fan tot això nosaltres estarem al costat, respectant, ajudant, estimant i donant-los les mans quan sigui necessari, però sobretot recordant-lis que ells poden ser, fer, estimar i sentir allò que desitgin, allò que els faci feliços


Hoy ha llegado a mis manos un vídeo fantástico, donde mi innata reacción ha sido aplaudir en el momento del "kid" (ya lo entenderéis!) aquí os lo dejo http://www.youtube.com/watch?v=yDhV4a4hPiE

Qué manía tenemos los adultos en etiquetar nuestros hijos, los hijos de los otros, a los niños y niñas en general. Sí un niño es "malo" si una niña es "finita" si unos niños son "malos", etc. etc. La libertad empieza en ser un mismo y dejar ser a los demás también, no podemos pedir el respeto si nosotros no lo damos. Si nos dicen que somos maravillosas nos lo creeremos, si nos cuestionan, también! No olvidéis que sois las mejores madres de vuestros hijos, las que ellos y ellas han escogido. Las mejores hermanas, hijas, abuelas y los mejores padres, hermanos, abuelos e hijos! No etiquetemos a nuestros hijos, no etiquetemos a los niños, dejémosles que sean, que disfruten, sientan, aprendan, que se equivoquen, que empiezen, que se caigan para levantarse después, y mientras hacen todo esto nosotros estaremos a su lado, respetando, ayudando, queriéndolos y dándoles la mano cuando sea necesario, pero sobre todo recordándoles que ellos pueden ser, hacer, querer y sentir aquello que deseen, aquello que los haga felices

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