Jo, no he estat gaire bona..... i vosaltres???


Ja se que cada vegada menys, però encara hi ha molta gent, moooolta, que et pregunten mirant a la teva filla "I ja ha estat bona? Ja creu?, que si no ho ha estat, els reis no li portaran més que carbó?" i jo penso què és ser bona o creure o portar-se bé...



Portar-se bé és no dir mentides, jo li vaig dir una mentideta al revisor del tren un dia que no vaig picar
Portar-se bé és fer el que diu el que mana, jo vaig votar i una vegada no vaig pagar el peatge
Portar-se bé és fer la feina i els deures ben fets, jo de tant en tant m'equivoco en escriure i faig faltes
Portar-se bé és creure els grans i familiars, jo fa poc vaig discutir-me i portar-li la contra al meu pare
Portar-se bé és cuidar dels nostres, jo fa molt que no truco una tieta del poble
Portar-se bé és no tenir pipa ni coses de petites, jo tinc l'osset de quan ho era i de tant en tant dormo amb ell
Portar-se bé és dormir a l'habitació com una nena gran, soleta, jo dormo amb el David fa més de 10 anys
Portar-se bé és....



potser millor no continuo, potser amb lo malament que em porto vindran tots tres reis i s'emportaran tot el que m'han portat, no??

Cada vegada que m'ho pregunten, com mare rebel que sóc (o em crec) els hi pregunto?? "i vostè, que ho ha estat?, no ha mentit?, dorm sol?, no fa faltes?, acaba la feina?, no discuteix?, ja creu la dona / home?...." i no us ho creureu, però, s'ofenen, no els hi agrada i em mirem malament!!!!

I si els hi recordem als nens i nenes la màgia, la gratitud, el compartir, la diversió, les receptes

I si els hi recordem als adults que nosaltres som els primers que no ens portem bé i, tot i així, rebem regals, decidim i de tant en tant jutgem

A veure, els tres reis d'orient que em porten......





Ya se que cada vez menos, pero todavía hay mucha gente, muchaaaaaa, que te preguntan mirando a tu hija "Y ya ha sido buena? Ya hace caso?, que si no lo ha sido, los reyes no le traerán más que carbón?" y yo pienso qué es ser buena o hacer caso o portarse bien...

Portarse bien es no decir mentiras, yo le dije una mentirijilla al revisor del tren un día que no piqué
Portarse bien es hacer lo que dice el que manda, yo voté y una vez no pagué en un peaje
Portarse bien es hacer el trabajo y los deberes bien hechos, yo de vez en cuando me equivoco al escribir y hago faltas
Portarse bien es hacer a los grandes y familiares, yo hace poco me discutí y llevé la contraria a mi padre
Portarse bien es cuidar de los nuestros, yo hace mucho que no llamo a una tia del pueblo
Portarse bien es no tener chupete ni cosas de pequeñas, yo tengo el osito de cuando lo era y de vez en cuando duermo con él
Portarse bien es dormir en la habitación como una niña grande, solita, yo duermo con David hace más de 10 años
Portarse bien es....


quizás mejor no continúo, quizás con lo mal que me porto vendrán los tres reyes y se llevarán todo el que me han traído, no??

Cada vez que me lo preguntan, como madre rebelde que soy (o me creo) les pregunto?? "y usted, qué lo ha sido?, no ha mentido?, duerme solo?, no hace faltas?, acaba el trabajo?, no discute?, ya hace caso a su mujer / hombre?...." y no os lo creeréis, pero, se ofenden, no les gusta y me miran mal!!!!

Y si les recordamos a los niños y niñas la magia, la gratitud, el compartir, la diversión, las recetas....

Y si les recordamos a los adultos que nosotros somos los primeros que no nos portamos bien y, aún así, recibimos regalos, decidimos y de vez en cuando juzgamos

A ver que me traen los tres reyes de oriente ......






No hay comentarios:

Publicar un comentario