Un matí a la ràdio

donar a conèixer la nostra feina, la nostra associació (Associació Mares Doules.cat) la paraula Doula, l'acompanyament i tot el ventall d'activitats, trobades, tallers, xerrades, etc. que Gurumaji fa a Sabadell i rodalies és importantíssim, i així ho pensem l'Ani i jo que varem estar dimarts passat a Radio Sabadell, concretament al programa A Bona Hora i on vam estar molt ben acollides per l'Aura i el seu equip, un equip de professionals!!!

la oportunitat que varem tenir a la ràdio, alhora, ha servit també per a donar a conèixer la importància del no jutjar, del respecte, i de recordar que totes les mares, totes les dones, el que fan és sempre pensant en el millor pel seu nadó, pel seu fill i filla, jo confio en totes, jo confio en mi!!!

però alhora crec que donant veu a la maternitat donem veu a moltes mares, dones, que es troben soles, la soledat dels primers mesos, quan tot és nou, quan tot canvia i quan necessites trobar una nova tribu, complementària a la que ja tens, una tribu que estigui, en aquest precís moment, en la mateixa situació, amb un nadó, dormint poquet i encuriosida pel nou món que s'obre davant i plena de preguntes, dubtes i pors. El fet de compartir el camí és fantàstic en qualsevol moment de la vida, però quan el camí compartit és el de la maternitat, encara s'agraeix més.

quan, com a doules, acompanyem una família, el privilegi del naixement, no només del nadó, sinó de la nova dona, el nou home i de la família, és increïble i poder estar en aquell moment d'una manera silenciosa, respectuosa, amorosa, objectiva, serena....La maternitat és un moment de plenitud, de coneixement, però també de dubtes, de pors, d'alegries i de joia, un moment per viure en tranquil.litat i sense ser jutjada contínuament. Entre totes, poc a poc, donarem veu als nostres sentiments, al que necessitem i al que escollim



dar a conocer nuestro trabajo, nuestra asociación (Asociación Mares Doules.cat) la palabra Doula, el acompañamiento y todo el abanico de actividades, encuentros, talleres, charlas, etc. que Gurumaji hace en Sabadell y cercanías es importantísimo, y así lo pensamos Ani y yo que estuvimos el pasado martes a Radio Sabadell, concretamente al programa A Bona Hora y donde estuvimos muy bien acogidas por la Aura y su equipo, un equipo de profesionales!!!

la oportunidad que tuvimos en la radio, a la vez, ha servido también para dar a conocer la importancia del no juzgar, del respeto, y de recordar que todas las madres, todas las mujeres, lo que hacen es siempre pensando en lo mejor para su bebé, para su hijo e hija, yo confío en todas, yo confío en mí!!!

pero a la vez creo que dando voz a la maternidad damos voz a muchas madres, mujeres, que se encuentran solas, la soledad de los primeros meses, cuando todo es nuevo, cuando todo cambia y cuando necesitas encontrar una nueva tribu, complementaria a la que ya tienes, una tribu que esté, en este preciso momento, en la misma situación, con un bebé, durmiendo poquito e interesada por el nuevo mundo que se abre delante y llena de preguntas, dudas y miedos. El hecho de compartir el camino es fantástico en cualquier momento de la vida, pero cuando el camino compartido es el de la maternidad, todavía se agradece más.

cuando, como doulas, acompañamos una familia, el privilegio del nacimiento, no sólo del bebé, sino de la nueva mujer, el nuevo hombre y de la familia, es increíble y poder estar en aquel momento de una manera silenciosa,
respetuosa, amorosa, objetiva, serena....La maternidad es un momento de plenitud, de conocimiento, pero también de dudas, de miedos, de alegrías, un momento para vivir en tranquilidad y sin ser juzgada continuamente. Entre todas, poco a poco, daremos voz a nuestros sentimientos, a lo que necesitamos y a lo que escogemos





http://alacarta.radiosabadell.fm/RSPodcast-V1.0/audio/dpk_12921_15.mp3



+info aida@gurumaji.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario