Què és una doula?

Durant tota la meva formació, durant tota la feina que fem, continuament, la gent ens demana què és una doula? i jo sempre explico que és una dona que acompanya a d'atres dones durant la maternitat, un acompanyament al costat, amb respecte, tolerància, suport, un acompanyament sense etiquetes. Un acompanyament on recordar-lis que són dones fabuloses i que els seus fills les han escollit, que les estimen, sense condicions, i que elles tenen totes les claus, les respostes, que s'escoltin, s'estimin...
Avui quan feia la reflexió de com transmetre la nostra feina com a doules, el nostre acompanyament, una fabulosa dona, una mare entranyable i una persona brutal, m'ha fet un regal de Nadal, el meu primer regal de nadal, i estic segura, dels més especials que m'han fet mai.
Gràcies Ariadna
http://www.youtube.com/watch?v=H44hMsj9bNc



Durante toda mi formación, en el trabajo diario que hacemos, continuamente, la gente nos pregunta qué es una doula? yo siempre explico que somos mujeres que acompañamos a otras mujeres durante la maternidad, un acompañamiento al lado, con respeto, tolerancia, soporte, un acompañamiento sin etiquetas. Un acompañamiento donde recordarles que son mujeres fantásticas y que sus hijos las han elegido, las aman, sin condicione y que ellas tienen todas las llaves, respuestas, que deben escucharse, quererse...
Hoy cuando reflexionava en como transmitir el trabajo de la doula, nuestro acompañamiento una fantástica mujer, una madre entranyable y una persona brutal, me ha hecho un regalo de Navidad, mi primer regalo de navidad y, estoy segura, de los más especiales que me han hecho nunca!!.
Gràcies Ariadna

http://www.youtube.com/watch?v=H44hMsj9bNc

2 comentarios: