La Vanguardia

La maternitat i la criança no són la meva única "passió", també ho són els animals, m'encatnen!! a casa tenim la Nini una gateta de cinc anys que varem trobar al carrer i el Txisu un gos caçador de tres anys que ja porta un i mig amb nosaltres. Formo part de la Lliga protectora d'animals de sabadell http://www.protectorasabadell.org/ (un refugi amb un equip humà i "animal" increïble) i arrel de la meva altre passió em varen fer una entrevista a la Vanguardia, al suplement dels dissabtes ES. Per mi és un orgull i ética moral vetllar, també, pels animals.

La maternidad y la crianza no son mi úncia "pasión", también lo son los animales, me encantan! en casa tenemos a Nini una gata de cinco años que encontramos en la calle y a Txisu un perro cazador de tres años que lleva con nostros uno y medio. Formo parte de la Lliga protectora d'animals de sabadell http://www.protectorasabadell.org/ (un refugio con un equipo humano y "animal" increible) y a raíz ésta mi otra pasión me hicieron una entrevista en la Vanguardia, en el suplemento de los sábados, ES. Para mi es una cuestión de ética moral, y un orgullo, velar, también, por los animales.

No hay comentarios:

Publicar un comentario