Avui al matí quan despertava a la Nora per anar a cole, em mira, em fa un petó i em diu "Mama, podríem fer que els nens i nenes quan neixin a part de saber mamar que ja sàpiguen tot el que han de saber així no aniríem a cole i podríem estar sempre jugant, ballant, fent plastilina... això ho puc demanar pel nadal següent?"



Les festes han acabat i amb aquest final tornem, poc a poc, a la rutina, al dia a dia i, una miqueta, a la normalitat, però en les nostres mans està fer de la normalitat, d'aquesta rutina, dies plens de màgia, joc i entusiasme. No només amb els nostres fills i filles, sinó també amb la nostra feina, la parella, els amics, amb el que trobem "el de sempre". Durant aquest nadal em pogut disfrutar de dies sense pressa, calma i un bon sol, i ara toca continuardisfrutant, jugant i creant, no deixem d'aprendre. Aprofitar el moment, com diuen molts, ballar com si ningú ens mirés, en dirien altres.

Us vull agrair a totes les mares, nadons, pares, iaies, tietes, germanes, a totes les famílies que durant aquest 2012 m'heu donat el privilegi d'acompanyar-vos, d'estar, de compartir i d'aprendre tant i tant, i desitjo que aquest ja començat 2013 em permeti caminar encara més passes, més camins amb totes les famílies que ja formeu part del meu caminar, em doni l'oportunitat de trobar-ne més, de conèixer més i de seguir coneixent!!




Gràcies i feliç any nou!! Aprofiteu les 365 oportunitats que ens brinda aquest 2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario